Hétköznapok Becca Nortonnal

PP.Kétszer c. íromány készítése közben történt hétköznapi apróságok, avagy mi van akkor, ha az ember lánya nem tud aludni...

A ,,Regény"

Korábbi éjjelek

Címkék

2011.03.26. 02:48 Becca Norton

éjjel 2:18

 Azon kevés embernek szeretném a tudomására hozni, akik olvassák

a Kétszer című regényecskét, hogy újabb két fejezetet sikerült

feltöltenem, az íromány számára készített blogra.

Ha esetleg még nem tudod miről van szó, akkor az oldalt látható.

PP: Kétszer feliratra kattintva megnézheted.

Egy kis ízelítő a 11. fejezetből:

Aztán az egyik reggel a kávémat ugyan megkaptam,

de nem várt a lépcsőház előtt!

Ácsorogtam pár percig.

Biztos csak késik kicsit – soha nem késett!

Indulnom kellett!

Egész délelőtt vártam!

Nem jött!

Később sem amikor zártam!

Pedig, eddig ilyenkor mindig itt volt!

 

Aggódtam érte, hátha valami baj érte!

Az is eszembe jutott, hogy csak azért nem jött, mert feladta,

látván, hogy nem közeledek felé, egyszerűen eltűnt..."

 

Szólj hozzá!

Címkék: kétszer


A bejegyzés trackback címe:

https://beccanorton.blog.hu/api/trackback/id/tr762772289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása