Hétköznapok Becca Nortonnal

PP.Kétszer c. íromány készítése közben történt hétköznapi apróságok, avagy mi van akkor, ha az ember lánya nem tud aludni...

A ,,Regény"

Korábbi éjjelek

Címkék

2011.03.25. 03:54 Becca Norton

Hajnal 3:40

 Szép jó reggelt mindenkinek, mondhatnám, hogy madárfüttyöst,

de nem hiszem, hogy bárki akkor tévedne ide amikr a madarak hajnalban

még hangosan mondják a magukét.

Ma későn jöttem, ne mintha ilyen sokáig aludtam volna, kedvenc

OPenOffice szerkesztőmmel, volt dolgom, gépre vettetem a 17. fejezetet,

kicsit hosszabbra sikeredett, mint  az előző. Szerintem jó lett, de majd

eldönti az, aki olvassa...

Éppen tegnap vettem észre, hogy a honlapon - mert az is van - átléptük az 1000.

látogatót, gondolom ez másfél hónap alatt nem olyan rossz.

Vagy ha mégis, hát nem baj, én akkor is örülök neki! Igaz komolyan

elgondolkozom néha a látogatottság mérők hitelességén, itt is,

ott is kettő van belőle. Mind kettő mindig teljesen mást mutat,

ezért a kisebb értéket veszem alapnak, de lehet, hogy az sem hiteles...

 

Szólj hozzá!

Címkék: hajnal


A bejegyzés trackback címe:

https://beccanorton.blog.hu/api/trackback/id/tr542769802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása