Hétköznapok Becca Nortonnal

PP.Kétszer c. íromány készítése közben történt hétköznapi apróságok, avagy mi van akkor, ha az ember lánya nem tud aludni...

A ,,Regény"

Korábbi éjjelek

Címkék

2011.03.24. 01:28 Becca Norton

éjjel 1:25 csütörtök.

 Miközben a nem tudom hányadik fejezetet töltöttem fel,

a direkt arra a célra készült blogomra / miszerint az olvasgatók

egy másik rétege is megtalálja az írományomat/, végig éreztem,

hogy hiányzik valami.Eltartott pár napig, pontosan a 10.fejezetig 

amíg rájöttem, hogy a bolgból, semmi nem hiányzik csak a lényeg,

a személyes hangvétel. De hiába próbálkoztam, oda nem lehet

beilleszteni, - nem írhatok két fejezet közé bab leves receptet...  

így hát egy frissen szerzett barát nyomán, én is megdupláztam

a blogjaim számát.

Mostantól létezik az eredeti, ahol a kedvenc - a világ számára ismeretlen

főszereplőm,  Becca Norton éli a regényhősök életét

( www.fanfiction-twilight.blog.hu )  és létezik ez, a hol a nevét

kölcsön kérve, írogatom a regény születésével nem mindig szoros

kapcsolatban álló hétköznapi eseményeket.

 Kicsit vissza térnék a barátomra.

A barátom, az a bizonyos, egy nagyon életvidám, zenét betűket

szerető EMBER, - nagybetűvel - kiérdemelte, ezen dolgok közös

szeretete, hozta össze a barátságunkat, egy közösségi portálon.

Megvallom irigylem őt, most töltötte be a 62. életévét, mégis olyan

szellemi fiatalság lakozik benne, ami még a kortársaimnak - zsenge

37 vagyok - sem mindig adatik meg...

 

Nos, kezdetnek ennyi, most elintézem eme blog beállításait...                                                                     

 

Szólj hozzá!

Címkék: hajnal


A bejegyzés trackback címe:

https://beccanorton.blog.hu/api/trackback/id/tr632766899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása